Friday, August 28, 2009

Hari-hari aku yang berlalu

Lama ke aku tak berbelog? Baru berapa hari sahaja kan..huhu

Sampai kawan aku kata.."Frust ke?" hehe

The answer..."NO!!"
Aku nak mengelak daripada kemusnahan diri, kenaikan bil-bil domestik, dan meluangkan masa bersama-sama Adik terchinta..
"Adik ya?Padahal baru semalam aku minta kebenaran untuk panggil dia 'Unni'-panggilan bagi 'kakak' dalam bahasa Korea..huhu"

Jadi sini, aku cerita hal-hal hampir dua hari aku tak berbelog, termasuk hari ini.



Aku dua malam, bermalam di 'bilik' Ana. Sebelum nak tidur..ada je hal yang keluar dari mulut aku sampai buat Ana melayan. Justeru, menyebabkan dia lambat tidur. Maaf yer yunk!huhu..
Jadi, bila aku di 'bilik' Ana..agak beratlah untuk post aku muncul di karpet putih ini..huhu..


Petang Rabu tu..
Tak banyak peristiwa yang masuk otak ni..Melainkan diri aku yang tak fokus, walhal peperiksaan pertengahan semester dah makin hampir.


Hari Khamis pula..
Petang ke Bazaar, jalan-jalan dengan Ana serta di temani dua orang pengawal peribadi-beli makanan untuk sahur. Dan malam berbuka puasa dengan 'Jiran-jiran taman sebelah' dan dua orang Serikandi.
Best tak hidup aku?!huhu...


Hari ini..
Aku balik Muar! Suka-suka! huhu.. *Lama tak jalan-jalan dekat Tanjung..Aku rindu..Kazen-kazen ku!Korang balik tak?? Bila balik nanti kita keluar sama-sama yer!*Kasi jerit biar diorang dengar..huhu



p/s: Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan semua.

2 comments:

♥ch0c0late♥ said...

mekasih yer sudi tdr di 'bilik' i..
huhu...

xP

QiLaZ said...

haha..
welcome2!!
if u don't mind..can I sleep there for another night?huhu..
xP