Saturday, August 8, 2009

Entri untuk Encik Bob

Tahniah aku ucapkan pada Encik Bob yang menang durian runtuh. Aku tahu kau berhak atas kemenangan itu.
Ini semua berkat usaha gigih kau yang bangkit dari kekecewaan. Aku harap satu hari nanti aku dapat jumpa dengan kau-dah jumpa sebenarnya..maksud aku face-to-face mungkin, yang beri inspirasi pada aku.

Harap maklum, bukan itu sahaja. Kau juga buat aku fikir, buat aku lihat sekeliling, buat aku matang akal. Jutaan terima kasih untuk itu.

Kalau tak percaya lihat sahaja entri aku dari mula aku menulis blog. Daripada keanak-anakkan, aku mula matang. Tapi, diri aku yang merupakan personaliti aku..masih sama tak berubah.
Cuma fikiran sahaja..Lebih matang.-sebenarnya..cara aku sampaikan cerita aku pun dah agak berbeza(untuk beberapa cereka lorr..huhu)

Ok! Semoga kau dapat yang terbaik dalam hidup..bahagia bersama orang tersayang..dan dapat hasilkan karya dan kerja yang indah-indah!

Doa aku yang lihat kau dari jauh.

Sekian.


p/s: Rm 10, 000 tu dah boleh bagi Auntie Zai satu menantu baru! Mau tunggu aku keluar daripada U ke? Masuk U pun belum lagi ni!haha..


-macam pasti je dia baca blog aku ni!huhu..tapi, tak mengapa lorr..sahaja aku tulis-

No comments: