Friday, August 14, 2009

Aku 'Afternoon Person'




You Are an Afternoon Person



You can find energy any time of the day ... or night!

You prefer to be out and about when most other people are.

Very early mornings or very late nights aren't really your thing.

You're practically solar powered, and the afternoon is when do best.


"Aku jumpa kuiz ni kat blog Cik HanaKimi..Cik HanaKimi ni memang MISTERI betul!*nanti..akan ku korek segala identiti dier..muahaha..tapi, rasa-rasa nya dia ni berpangkat 'tinggi'! Kene hormat..
Kalau 'aku' 'kau' sahaja dengan Cik HanaKimi...boleh?Biar tampak mesra..walaupun baru kenal..heheh..

Kalau kamu semua mau tahu diri adalah orang 'Morning Person' atau 'Night Person' atau seperti aku ni..'Afternoon Person', klik Sini untuk ketahuinya. Selamat mencuba!"

p/s: Saya bukan orang 'Biadap'..Saya akan sentiasa hormat orang yang menghormati saya.

No comments: