Wednesday, August 12, 2009

5 hari aku mati akal

Aku mati akal..
5 hari.
kalau nak ikutkan 4 1/2 hari sahaja..-tapi kita genapkan ye..lebih afdal*siapa ajar ni?!

dan kebetulan sedang aku mengetuk-ngetuk papan kekunci komputer riba aku yang disayangi ni..berlaku kejadian di luar rumah sewe aku ini, hal yang amat menakutkan untuk didengari..
*peh!rasa macam tak selamat pula duduk dekat kawasan taman Jalan Riang ni! GERUN aku dengar..macam pergaduhan..Entah la?!tapi serius!aku rasa tak selamat...orang yang setia jadi peneman pula tak ada..-tu la!!!siap suruh asyik balik pagi, tinggal kan dia sorang2..PADAN MUKA!!uhuks.. =( -jam 1.40 pm

*selepas 5 minit
kita kembali kepada penceritaan ye.. -selepas tenangkan diri..

mati akal aku kerana bercuti..duduk di rumah tanpa buat apa-apa..setakat kerja-kerja domestik yang anak sedara aku lebih rajin lakukannya banding aku..huhu

ini gara-gara wabak A H1N1 lorr..isk!memang jahat wabak ni!

Ok!kalau ikutkan kepala ayah aku..dia mau aku balik esok pagi*hari Rabu!-macam minggu-minggu biasa*utk semester ni tapi..oleh sebab 'assignment' yang telah diingatkan oleh Cik Adah..aku terpaksa balik ke BP ini..huhu..

Sampai di rumah sewe ni..Adah serang aku dengan soalan lagi..Nah!terus ligat akal aku..apa sebab?
QUIZ.....Tiiiidaaakk!!*baru ingat..ada kuiz..esok!sepanjang 5 hari tu..sepatutnya!kalau baca Network Cabling..boleh muntah tau tak!!!punyalah!

Ini semua gara-gara excited nak bercuti 5 hari..sampai terlupa hal-hal yang sepatutnya..*aku punya excited..sampai selipar bowling 'hari-hari aku pakai' tu, yang aku sarung bawak balik Muar..padahal sebelum sarung selipar tu..aku dah susun cantik sandal hitam aku untuk aku sarung bawak pulang tau! -Ana gelak guling-guling baca benda ni..rasanya lorr..

Apa-apa pun..nasi sudah jadi bubur..
Sekarang ni..aku mau bekukan bubur itu..kasi keras sikit..huhu..
-Wish me luck!NC quizes tomorrow-

Di kesempatan ini-setelah membebel cerita aku yang entah apa, aku nak ucap..

Good luck too..to all 'orang-orang kental' yang terlibat dalam Teater Kompilasi 2..semoga segala urusan kamu sekalian berjaya! -aku tak dapat timbulkan diri..ada hal yang lebih penting di sini. 16 Ogos aku di Kota Lumpur..tapi, masih tak dapat hadirkan diri..jiwa je kot yang boleh pergi..huhu-nanti!satu hari nanti!akan aku sampai juga..untuk tonton teater kamu sekalian!Pasti!Buat sementara ni, aku sokong dari jauh dulu ya!

Ok!sampai sini bebelan aku..terima kasih! =)

No comments: