Tuesday, August 18, 2009

Ahad malam, Isnin, dan Selasa.

Ahad malam, Isnin, dan Selasa.. Tak ada apa-apa yang menarik pun sebenarnya..Tapi ini cerita aku.

1. Aku kehilangan 'Muchuk' aku..*tak sampai 24 jam pun! Korang tau rasanya macam mana?!
  • Macam kehilangan hati, jantung dan seangkatan dengannya.
  • Macam kehilangan deria rasa kamu.
  • Macam hilang buah hati, pengarang jantung, intan payung, dan semua lorr!
Serius! Aku tak tipu..di saat 'Muchuk' aku mula berada di tangan orang lain..aku rasa macam nak kejar, ambil balik je tau! Tapi..oleh kerana dikelilingi manusia ketika itu dan mengenangkan aku punya tanggungjawab yang lain*ehem..belajar lorr tanggungjawab itu.. Jadi, terpaksa aku merelakan..*uwaaa-rasa kehilangan itu dirasai..haha

Sebenarnya..dah lama aku asyik berkepit dengan 'Muchuk' aku ni..tak pernah berenggang, jadi aku rasa kehilangan yang amat. *Padahal tak sampai 24jam pun!huh!dahsyat perempuan ni!huhu 'Muchuk' aku pergi kerana tuannya mahu miliki satu perisian. Dia pergi semata-mata tuannya juga! Jadi, salahkan tuannya yang ngada-ngada itu ya!muahahaha

2. Ok!Perkara yang terjadi juga adalah..aku jadi Tutor-buka kelas tusyen!*ceh!baru punya seorang anak murid dah nak berlagak pula!huhu.. xP Sesiapa mahu 'di ceramah lebih daripada di tutor' oleh aku..dipersilakan datang ke kelas saya di Pondok Jalan Riang yer..huhu..

3. Selain daripada itu, aku juga kurang fokus di dalam kelas..tapi bukan di Lab NP yer! Ini kerana saya Pengaturcara Berjaya!hahaha..*itu nama sahaja..bukan realiti sebenar yer. Harap maklum.. xP Nampaknya aku perlu kerahkan minda ni lagi keras untuk fokus! Kalau tak, terjunam ke Bumi aku dari pokok kejayaan. Bangun diri! Bangun dari mimpi!*maaf ye..pedulikan sahaja kata-kata tadi..huhu

Itu sahajalah coretan aku tentang sekeliling aku selama 'seperti tajuk di atas'!huhu..

p/s: Jumaat atau Sabtu ni aku balik Muar! Siapa mau ikut?huhu..

2 comments:

aZeeQ aka HaN's said...

alalalala, i know tat muchuk..
cian muchuk dier kat sy selama setengah hari kurang ckit..hoho

QiLaZ said...

haha...
tu lorr!!
xP