Thursday, April 23, 2009

Yiipie...!!

I am happy today..
because..

i will come back home today..*dalam lepas zohor ke..huhu even it just for a night..but its okay!!

aku dah tak boleh tahan kerinduanku itu..
tadi aku telefon ibu..for approval utk aku balik..hehe..
ibu kata ok..aku pun balik lah...
hehe...sukanya..sukanya..MySpace

tadi tanya ana nak ikut tak balik Muar..then dia kata tak mau*with sign actually..geleng kepala je..hehe..so, korang semua*especially dak 'boys satu taman' lorr..huhu tolong tengok-tengok kan dia ya..aku dahulukan dengan terima kasih..hehe*berat hati mau tinggalkan dak seorang ni..tapi..dah dia yang tak nak ikut..takkan aku nak paksa kan..huhu

orait!!
-end post-

p/s:to Yien..sorry yien!!aku dah tak tahan nak balik muar..*tu yang time lapar tadi aku boleh ungkit pasal Muar pulak..huhu..dah la tak ada kene mengena langsung antara lapar dengan Muar!!hehe..nanti ko ajak lah ana pergi makan sekali ekh!!kesian nanti kembar siam aku tu..haha..thanks ya!

to Cyber Soldier..ko tolong tengok-tengokkan ana yer!!huhu..jasa kamu amat aku hargai..hehe*aku tak ada ko jangan buli dia pulak tau!!huhu..dia ngadu kat aku..jaga ko!!haha

Good Bye BP..!Muar, I'm coming..huhu

6 comments:

Ed said...

special nya Yien

♥anachan♥ said...

it's ok...
i will tke cre ur ikan..
i dh ksik dh die mkn...
tgk cm kbulur je..
hoho..
:P

huhu...
qila...
meme nk gak..
die jelous...
hoho..
:P

nway...
thx 2 u guys...
*sharil and meme...
:)

QiLaZ said...

good boy in charge...
special ke dia?
haha..
ko lagi special pe..
huhu

QiLaZ said...

miss chocolate..
terima kasih ya!
huhu..
me cyunk dari pagi tak makan..
memang lorr dia kebuluran..hehe..

nanti kalau jumpa me aunty..
i'll tell yien ya meme..
huhu..

syahril ramadzan said...

alamak....ak terlambat la...
laa ak mmg la special...tp special lain eh...

welcome ana...nk jgk ko kuar mkn ngan ak!!
tu pn setelah dipaksa dan di peras ugut oleh meme....

QiLaZ said...

haha..
bagus korang!!
good job!nanti korang peras ugut lagi si Ana tu yer..
haha
xP