Sunday, April 12, 2009

aKu GigiH meNgePosT d'BloG

Sebenarnya...tak ada apa-apa pun yg mahu di post..huhu
but..think better cerita sikit pengalaman semalam..hihi..boleh kan boleh kan??
*pduli ape ak klu x bley..this is me blog..haha..kidding n'way
so..semalam..pada pukul 4 setengah petang..me and my Lil' bro+awek dier(arisha) pergi ke bpmall-shopping mall yg dah lama x d'kunjungi aku..msti dier windu sme aku ekh..huhu..lalala~MySpace
mula2 kteowg jalan2 dekat ground level tu..sambil jalan2 tu aku cari r si musz..*dier pg2 bute msg suh dtg bpmall, support dier..haha tapi x jumpa pun sama dia..so, aku dan adik2 aku tu terus pergi ke destinasi utama kteowg-da new cinema in bpmall tu...MySpaceyeah2..!!huhu
kteowg check out screen tengok film apa yang almost d'tayang kan..tengok punya tengok, kteowg plan mau watch itu fast and furious 4-pukul 4.45!!aku ingat mau tengok Jangan Tegur..tapi lama sangat mau tunggu, adik aku tu mau hantar arisha balik lagi kan!!huhu..btw adik aku n arisha ni dah tengok cerita Fast N Furious ni!!aku je yang ketinggalan zaman!!haha..*actually dah lama x out!kalau out pun setakat pergi makan sahaja..
Serius cerita tu memang best giler..huhu!!love it..full star aku bagi!!MySpacehehe..*aku rasa diri aku amat ketinggalan kerana dah ramai manusia yg kata cerita tu best..then aku ni baru sekarang mau kata best..
Keluar dari cinema tu aku jumpa musz..dia buat promosi printer dekat aku..huhu..tapi malangnya x dapat menyakinkan aku untuk beli itu printer..muahahaha...MySpace*sowie musz..haha..yes!!dpt revenge blik di atas mulut laser ko tu..haha..tp ni xder hal nyer bnding ayt yg ko bg kt ak..huhu..jgn amik ati yer..gurau je!!
Finally..kteowg balik rumah sewe aku..almost maghrib masa tu..dats it!!end of story..MySpacehuhu

No comments: