Monday, April 13, 2009

TAggEd FroM FaRis!!

1.Bekas kekasih saya adalah :
siot je soalan ni!!huhu... muhd. hafiz bin afendi ng.. - serius aku lupa nama dia cmner..cmni r kot!!huhu..sowie hafiz!!aku lupa dey nama kmu!!


2.Saya sedang mendengar :
bunyi kipas ku..huhu


3.Mungkin saya patut :
Study lorr!!isk...bila mau study ni!!


4.Saya suka :
melalak dlm bilik sambil dgr lagu..huhu


5.Sahabat-sahabat baik saya :
Anachan
CT
all me Friends


6.Saya tak paham :
kenapa saya x study2 lagi!!isk..


7.Saya kehilangan :
me love Grandpa


8.Ramai yang berkata :
saya baek!!ngee...


9.Makna nama saya :
Cahaya..Cerdas, Pandai


10.Cinta itu adalah:
kasih sayang antara makhluk2 ciptaan Allah dengan Allah & sesame makhluk itu sendiri..huhu


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
teringat kan seseorang


12.Saya akan cuba :
Jadi insan yg berjaya dunia & akhirat


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever lorr..huhu


14.Telefon bimbit saya :
me 'cyunk' N73


15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya baca doa bgn tidur.. - kalau teringat lorr..hihi *tp dah mnjd kebiasaan bce doa ni..huhu..kekadang je lpe..ngeh3


16.Saya paling meluat apabila :
Tengok drama Melayu yg jiwangnya cm meluat lorr..haha


17.Pesta/Parti adalah :
nothing!!duniawi..huhu


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Hamster ku...me 'cyunk' - dah selamat d'kebumikan dibelakang rumah..sedih =(


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa saya kanak-kanak dulu..huhu


20.Hari ini :
kakak datang rumah sewe ni.. - i'm happy!!yeah..


21.Malam ini saya akan :
online sampai pagi!! - dah pagi daa pun..huhu


22.Esok pula saya akan :
Jalan2..bawak kakak around BP..yeah!!


23.Saya betul2 inginkan :
Zahiril Adzim..huhu..


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
huhu...arini x renung muka pun dekat cermin tu..hihi - tp rase nye..pimple dah naik lemak kt muka ni..t dier ak kije kan!!haha


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
i like shopping mall!!i dont like itu arked permainan!!huhu


26.Makanan Barat atau Jepun :
i like..but i'm prefer Malaysian food lorr...!!huhu


27.Bilik yang terang atau gelap :
waa...2 type of bilik ni amat penting in different situation!!ngee..


28.Makanan segera adalah :
makanan yg paling senang untuk dimakan..huhu


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
Terima kasih!!huhu


30.Siapa yang anda nak Tag?
- terbuka pada sesiapa je..!!
- Hakeem!! - amik ni..dulu ko tag ak kn..huhu..btw klu ko dah pernah kne tag ni..xyh r wat ag!!
- Ana..n miss awyn - kamu belum jwb tag dulu kan!!ni amik lagi 1!!

No comments: