Friday, April 10, 2009

QiLaZ iS FaLLin' In LoVe...SakiT wOO JaTuH!!

Tiiiiiiidaaaaaaaaak!!!-jerit sekuat hati, dlm hati je lorr..huhu-
aku jatuh cinta pada seseorang!!tiiiiidaaaaaaaaak!!MySpace

aku kenal dengan dia bukannya lama pun!!baru 2 tahun lepas....mula2 minat je..tapi hari ni aku jatuh cinta sama dia!!cam mau jerit je sekali lagi...boleh x??MySpacehaha

dia ni..
  • bak kata kak wyn aku..muka gangster..tapi buat puisi!!kira jiwa lembut lorr..
  • dia also seorang yang talented..dlm bidang sastera, seni teater..and everything lorr
  • tahi lalat dia yg satu tu pun manis gak!haha..ensem woo..tiiidaaaaaaaak!!MySpacekan dah menjerit lagi!
  • mimik muka yang selalu dia tunjukkan adalah serius!!tapi..once dia senyum..cair woo aku...jarang aku mau cair2 ni kalau setakat senyum je!!tapi dengan dia...MySpace
  • dia juga seorang yang down to earth..serius!aku suka dekat dia..!!
apa yang membuat kan aku terus tangkap cintan sama ini person adalah..tulisan dan coretannya di blog..
sebenarnya..hari ini..aku nak cari gambar dia..aku tanyalah dekat pakcik google aku tu..then tetiba..aku terjumpa blog dia..apa lagi!aku pun membaca coretan dia..dikala membaca itu lah aku sedar bahawasanya aku telah jatuh cinta sama dia..tapi ini tidak bermakna bahawa aku sudah double ya!!aku tetap single...ikikikiMySpace



siapakah this person??ni kamu tengok je tau!!dia saya punya..haha..
MySpace
Zahiril Adzim
aku kenal dia pun dari Kami..Dari situ aku lihat dia memang berbakat!watak yang dia bawa..walaupun jahat..tapi..aku boleh jatuh minat sama dia..tapi tak lah seperti yg aku minat pada Nas-T and Syarul Ezani..
dah lama sebenarnya tak nampak dia keluar tv selepas Kami tu-tapi tak tahu lah kalau2 aku yang tak perasan dia..hihi..untill one day commercial untuk drama Merah Putih keluar..menjerit aku keriangan-ana menyaksikannya..dan, aku terus mengikuti drama 20 siri ni..at that time..aku still minat je dia ni
tapi..hari ni segala-galanya berubah hanya kerana..coretannya di blog..aku teringin sangat melihat teater arahannya yang bertajuk 'Teruk'..-under Projek KoKen(Komuniti Kental)Teater Kompilasi Vol 1..dia menulis karya ini terus dari hati..aku tertarik dengan teater ini kerana 'sakit'..i love pain right?!apa yang aku faham..dia sakit dengan peristiwa silam..dan aku mahu memahami dan mengetahui apa yang telah dia alami..teater ni dah lama dipersembahkan-bln Jan..tapi malang nya..sedikit pun aku tak tahu mengenainya sehinggalah hari ni!!uwaa..MySpace
dan..here in this post..kamu jangan pelik pulak ya..huhu...sahaja aku menaip perkataan seperti bahasa baku..huhu..agak kekok pada mulanya..tapi lama-kelamaan ianya menjadi senang..
impak daripada zahiril adzim..huhu..


by the way, still 2 consonant, h and 2 vowel, u..make the words hu hu..cannot be left in my post..pardon me ya..huhu*see!!its comes out by it self tau!!MySpace

p/s: to Bob..kamu jgn marah yer!!i'm your 'kipas susah mati' yg fallin' to your writing..huhu

2 comments:

Cik Awynn said...

ape yg menarik perhatian aku skrg ialah::>>

ikon2 kucing tu sume...

serious.. aku baca post kaw ni abis2 sbb nk masuk kn mood kucing tu dlm ape yg kaw nk sampaikan

menjadi siottt

TABIKKKKK>>>>

QiLaZ said...

haha....
mkasih2!!