Thursday, April 5, 2012

Lagi 'Interesting Facts for Late Nite Snacks'

Baru belajar.. dalam bilik air tak baik nak emosi2.. nak menangis..sebab ada 'Jin Tandas'.. erk..

time nak emosi2 tu waktu terbaik bagi dia nak hasut kita.. Waa.. patutlah best je aku mandi lama2 dalam bilik air tu..haha ^^



Lepas ni kurang 5 minit akan aku deduct dari waktu mandi aku!! haha ^^

takde la.. kurang 5 minit akan aku peruntukkan untuk mandi..dah tak boleh nak lama2 duduk dalam bilik air..tapi dikecualikan apabila datang sembelit ye!! hhaha ^^



Ok! selamat pagi semua..



Tido.. zZZzz...



-untunglah aku kalau dapat tido-



(sumber)

p/s: Kali ni insomnia ke insomnia yang dibuat2..sebab dah tido lepas Maghrib tadi..Qila2!!

1 comment:

syahril ramadzan said...

ko buat ape lma2 dlm blik air?? hahaha xkn hr2 emosi...hahaha