Wednesday, August 18, 2010

Saya nak bercerita!!

Ok! Seperti biasa..setelah belajar di bangunan 31 tingkat yg ada dekat tengah Kota Lumpur ni..aku akan 'free' bila tiada kelas atau lab sahaja! Jadi waktu inilah aku berazam nak update blog dengan entri baru!huhu....


Jadi cerita aku dekat sini..adalah mengenai kejadian yang dah berapa minggu berlaku..memang inilah yang bakal aku buat selama aku punya nama 'pelajar UniKL'..huhu..


Sebab apa?

Sebab masa aku harus diisi dengan belajar lah!hoho..-ceh!ayat tak boleh blah..huhu..dah tak ada maknanya lah kalau aku nak buat perangai macam dekat KPTM dulu!huhu...-tapi kadang2 ada jugak demam perangai lama tu datang!



Ok! beberapa minggu yang lepas-kalau tak silap pada 7 aribulan 8, aku dengan kawan2-yang Bella kata 'senget', telah pergi bercuti ke Air Terjun Hulu Langat kat Sg. Bemban...huhu..

Sangat best!huhu.. Bagi aku air terjun ni lagi best banding dengan Gunung Ledang tau!huhu...Tapi...yang hal nak daki air terjun H. Langat ni la yang bagi aku macam cabaran teramat!


Mungkin sebab aku dah selalu pergi Gunung Ledang, jadi dah rasa macam terbiasa tak kira lah dari segi panjat gunung tu atau suasana tempat tu sendiri.


Dari segi kemudahan..Gunung Ledang kot yang terbaik..haha..


Apa-apa pun...aku suka Air Terjun!Janji nama dia Air Terjun je...aku suka!!huhu...


Tak lama kami bersuka-ria dekat sana, sebab ada seorang perempuan ni nak beli pendrive dekat PC Fair KLCC..jadi, sangat kasihan pada mereka2 yang nak mandi lama-lama dan sampai tak mahu balik..Sorry!!huhu...


Dan...tengah hari kami gerak balik ke Kota Lumpur, ke KLCC atas sebab yang telah dinyatakan di atas..hoho... ^^


Ok! ini gambar2 kami! Sangat gembira! Terima kasih budak KPTM(Bella) dan Encik Faris!huhu.. kerana menjadi peneraju utama dalam percutian kali ni!huhu..-ayat tak boleh blah..sila biasakan dengan ayat2 sebegini kerana kamu akan muntah dengan ayat2 serupanya di lain entri!ok!haha..

Terima kasih juga kepada mereka2 yang terlibat..sayang sama kamu semua!huhu..


Jadi, enjoy dengan galeri dekat bawah ni!huhu..

2 comments:

♥anachan♥ said...

nape gmbar gua bnyk berbanding tuan blog?

QiLaZ said...

sebab 'wo' yg byk ambil gambar 'ni'!!huhu.. ^^