Monday, August 16, 2010

Award n Tag!!huhu...

Ok! Seperti tajuk yang di atas.. korang dah tau la kan? Post kali ini adalah TAG sebab orang bagi award!huhu...

Tag ni daripada Encik Afiq yang dah lama beri tag ni tapi aku je yang tak buat-buat!huhu...Sorry Afiq..huhu.. ^^



1. ceritakan serba sedikit tentang pemberi award :)

> erm..dia ni baik, sopan santun*cam dah apa je!huhu.., Ok! serius qila!..Dia rajin layan aku, rajin gak cerita2 kat aku
> dah 3 tahun da kenal..lagi pe? hah! sangat suka menyakat Cik Chocolate si kembar aku tu..
> lagi satu! sering jadi orang yang dirujuk bila ada kemusykilan..huhu..suka suka ^^ -sebab dia tak jemu layan..haha..tak tau lah aku, kalau dia dah naik menyampah kat aku sebab asyik2 tanya dia je..huhu


2. beri tahu tentang ciri-ciri yg ada pada anda. berikan tiga tau.

> Ok! Aku ni..nampak serius je tapi, kadang-kadang senget gak..*sebab kawan dengan budak2 senget semua..hoho..
> Lagi pe? Hah! Aku dengan yakin.. akan kata.. kalau kene campak dekat gurun mana ke dekat kutub mana pun.."AKU BOLEH HIDUP!"huhu..
> Aku...sayang semua orang kat keliling aku! Serius! Tak main2..


3. tupai dalam gambar nie comel tak?

huhu..sangat comel! ^^


4. anda rasa anda special? kenapa?

> Sebab saya Nur Aqilah bte Ismail
> Sebab saya ada satu je dalam dunia ni!
> Sebab saya adalah SAYA!


5. last, hadiahkan award nie pada 7orang yang special ^~^ (pastikan mereka tahu ye)

> alorh...tak mau khusus kan dekat siapa2 la.. semua boleh ambil award dengan tag ni! ok?!huhu...



Terima kasih Encik Afiq!huhu ^^

No comments: