Thursday, August 19, 2010

Bazar Ramadhan..

Ok! Hari ni aku lapang, jadi... here's new entri untuk blog aku!!huhu..


Nak cerita pasal bazar Ramadhan...

Dah 2 hari aku sebut nak pergi bazar Ramadhan tau! Tapi tak pergi2 pun! Sungguh tak boleh blah!huhu...


Nafsu memang nak pergi tengok bazar Ramadhan dekat Bangsar ni..Tapi..kalau diri sendiri yang tak gerak ke arah apa yang kau mahu..alamatnya..memang dalam mimpi je la kau dapat apa yang kau nak kan?huhu..



Alkisahnya, semalam lepas balik dari kampus aku berbunyi dekat Miss Chocolate..mengadu + ajak dia pergi sekali ke bazar Ramadhan tu.. Tapi tidak dilayan..huhu..sedih TT

Tapi..

Ok lah kan!"Fine..nanti aku pergi sendiri dalam pukul 5 or 6 ptg ke.." aku kata.


Lepas tu..sebelum nak tunggu masa mengikut rancangan aku tu..aku pun ber'facebook'..mesej2, bermanja2, lagi apa entah yang aku buat dengan kawan aku Encik Syahril(Yien) yang tengah bekerja..


Cerita punya cerita, dah nak pukul 5.. "ala....!!"tu je reaksi aku bila nampak jam dah pukul 5..Memang iman goyah betul! Sebab niat murni nak pergi bazar yang berkobar-kobar tu dah jadi macam 'bukan penting' lagi.. Masa tu, aku baru lepas tanya Yien pasal tempat kerja dia..siap request dia bercerita kerja2 yang dia buat lagi tu...-dasar pendengar setia aku ni!haha ^^


Ok! Lepas tu..sesi bermanja2 dengan Yien diteruskan-mampus aku kalau Aain tahu!huhu...tapi..bukan seperti yang kamu2 fikirkan ok!


Sampai pukul 6...Yien konon2 la ajak aku gi bazarkan..padahal dia nak offline..nak balik rumah da..huhu...jadi, sesi itu telah tamat.


Lepas tu...aku buat sesi bersama blog pulak! Aku update entri baru..sangat bersungguh2..memang tak boleh blah!huhu..


Dalam setengah jam lepas tu...Miss Chocolate bangun dari tidur, then ajak pergi kafeteria dekat bawah hostel kami ini untuk beli juadah berbuka puasa..Aku yang tengah bersungguh2 ni...macam layan tak layan la...konon majuk!Hampeh!huhu... ^^


Cuba kamu bayangkan...budak kecik yang tengah syok2 main2 anak patung, belek2 patung dia pastu peluk2 patung dia..gelak2 sendiri dengan patung tu...Lepas tu, tetiba patung dia dirampas orang. Agak2 apa jadi dengan budak kecik tu?


Hah! Dari contoh di atas, budak kecik itu la aku...Sengal tak sengal? Dah besar2 macam ni punya la perangai macam budak kecik kan?Adess.... ^^


Tapi..aku bukan main patung2 tau! Tak ada kerja aku nak main anak patung ok!huhu... Apa yang buat?

Aku tengah edit2 gambar, bersungguh2 nak update blog..aish....sangat tak kelakar bila kau tengah bersungguh2 buat kerja lepas tu laptop tetiba terpadam.


huhu...Tapi sangat kelakar bila hanya kerana laptop kau padam, lepas tu kau boleh tak rasa nak makan..terus hilang segala rasa la senang kata..-susah tak kata!huhu..


Jadi...itu lah cerita aku yang agak berserabut..maksud berserabut dekat sini adalah cerita aku dan aku sendiri ok!huhu...


Siap! Tamat satu cerita!...Dah tiba masa berbuka..Miss Chocolate sudah panggil untuk berbuka..huhu..suka2!! Macam budak2 je aku ni? Buka puasa pun nak kene panggil!huhu...


Ok! Selamat berbuka puasa!!!


Anak cikgu aku-Sasha..Comel tak?? Dia tengah makan tu..huhu..

- culik gambar dia jadi gambar hiasan dlm blog aku..huhu


p/s: Maaf Miss Choco..sila faham saya yang tak cukup kasih sayang dr pakcik Gee D..huhu..Saya tak stabil..Tunggu dia ada baru saya stabil kot..huhu^^

2 comments:

♥anachan♥ said...

maaf..
+_+

QiLaZ said...

alorh!!!!
owg pun nak mintak maaf gak!!
n... tq!!huhu ^^