Monday, October 26, 2009

Sorry..is not good enough!

Ok! Aku stabil!
huhu..actually..my mood are now back to normal..

No COMA, No DRAMA, No lalalala~
=)

How i done it?
Aku belasah sama mood tu..guling2..tarik rambut..punch the face then patahkan gigi dia!huhu..



Sebenarnya..its not like what do you think ok!.. I just need some time.. To cure..to treat my jiwa yg agak gila ni..huhu..


Punca masalahnya..seperti entri sebelum ni*di mana aku sembunyikan sekejap dari pandangan umum..huhu..
Aku angkat bendera putih pada diri sendiri..dah tak bersemangat lagi..semua lorr!! Dan mungkin juga PMS yg gila punya teruk..haha.. For sure i dont know..Tapi aku agak itulah antara sebab2nya.


Well..pada yang rapat dengan diri ni..Dia tahu aku ni senang nak pulih waras kembali..huhu..Terima kasih ye Yunk!!huhu..Komapta sebab terlalu bersabar dengan diri ni!!huhu..


Dan kepada mereka yang berada di keliling aku..ketika kejadian yang amat memalukan ini berlaku..harap MAAF.


I know..sorry is not good enough right?! But..its all i can say.. Coz i'm not gonna ask you to understand me if you dont want to..




Next entry..
Aku cerita2 ok!dah lama tak cerita..aku tahu korang rindu 'aku' kan?!huhu..*maaf!sedikit perasaan..
Entah2 memang takdak orang pun yang baca ko punya cerita Qila!!haha..


Ok! That's all..Till next time..

No comments: