Sunday, October 4, 2009

Mood men'donlod' sudah datang!!

ngee...saja nak cerita yang mood men'download' lagu sudah datang kembali!!
dah lama tabiat ni tak datang tau!!muahaha...

aku rasa tabiat ni datang sebab aku bangun pagi awal sangat!*tak ada lah awal mana pun sebenarnya..tapi lebih awal drpd biasa lol!!lebih2 lagi di hari minggu spt ini..huhu.. lagi, aku rasa tabiat ni datang sebab aku mula suka dengar lagu2 korea yang aku sendiri cuba2 google..sebelum ni aku suka dengar lagu2 korea yang aku dengar dari drama2 je..huhu

dan antara lagu2 yang aku dengar adalah drpd band2 ini!!!


EPIK HIGH


BIGBANG


2NE1


SUPER JUNIOR


Shinee


SNSD

dan

DBSK

lagu-lagunya??huhu...
tak semua lagu baru tau!ada yang dah lama gak!tapi..oleh kerana aku suka nak dengar lagunya..plus maksud lirik lagu tu sendiri..telah menyebabkan aku memilih lagu berikut..huhu..kalau rajin, cubalah dengar sama lagu ni..huhu..ok?! =)

Lagu paling top sekali kat hati ni..sampai dah boleh hafal:
Sorry sorry - Super Junior

lagu-lagu lain daripada Super Junior yang aku dengar buat masa ni gak adalah..
It's You, Miracle, Why I Like You and U

Lagu yang masa aku dengar, aku rasa macam pernah dengar sebelum ni..Lagu ni dah lama sebenarnya!and its..
BigBang - Lies

Lagu yang setiap kali dia tanya..aku pasti kata ya!hehe...no lol!it's just reality of our life je!aku tak ada pengalaman pun...huhu..dan lagu itu..
Epik High - Lovelovelove

lagu lain Epik High yang layan gila!
One dan 1 minute 1 second*lagu ni liriknya agak sedih lorr

lagu-lagu lain yang aku tengah layan..
SNSD - Gee, DBSK - Why did I Fall in Love with You, SHINee - Juliette dan 2NE1 - I Dont Care*lagu ni cam ala lagu Rihanna lol!huhu

Ok! That's all for now..This is just to be shared..Sebab aku suka share benda yang aku minat!tu je..kalau entri ni memang hampeh pada sesetengah orang.. aku cuma boleh cakap.."Like I Care!" huhu..

TQ!

No comments: