Wednesday, October 21, 2009

Dunia orang gilak lagi.

Semakin lama blog ni jadi tempat aku ber'drama' pula..

Sebab tu aku 'off' blog ni pada orang tertentu sahaja..(sebenarnya tak invite siapa2 pun)

Dan aku..

Tak faham diri sendiri sebenarnya.

Jadi aku salahkan orang pula..Jahatkan?!

Tapi..mungkin aku kecewa pada diri..sebab dah 'declare' gagal.

Itu sebab aku jadi macam ni..

Terukkan?

Aku tahu aku perlu 'bangun'..sedarkan diri semula..

Tapi..Tak boleh..

Sebab aku tak percaya pada diri lagi.

Apatah orang keliling aku.

Semua bagi aku macam 'useless' macam diri aku gak.

Kadang-kadang aku terfikir..mana pergi Aqilah..

yang dulu bersemangat sangat dalam belajar..

dalam semua hal..

Kalau nak kata..aku lupa Dia..

Tidak! Takkan aku lupa Dia.

Bila fikir balik..mungkin ini satu ujian-Nya..

Sebab aku sendiri minta ujian/dugaan yang aku boleh tanggung.

Sebab aku tak mahu hidup kemudian hari aku..Rosak!

Lagi-lagi sebab dah nak duduk 'tempat penuh maksiat'

Entah..andaian aku sahaja..

Tapi yang pasti..

Aku perlu masa..

Maafkan aku ya! Bukan aku lupa semua..

Cuma aku tak boleh. Kawan-kawan aku..Semua terbaik.

Sayang aku pada semua tak hilang.

Dan aku harap sayang semua pada aku pun sama.

Terutama satu bidadari itu..

Terima kasih.

No comments: