Sunday, May 10, 2009

No mood..

I am tired..letih..baru balik dari Pulau Pinang..
but..interesting about today is..
aku berada di dua negeri..dan empat bandar yang berlainan..hehe..*aku rasa orang lain pun pernah mengalami situasi macam ni..huhu..or more freaky perhaps..
Penang to Segamat to Batu Pahat and lastly back to me sweet hometown, Muar..
tapi...sekarang ni aku kat Batu Pahat lagi..malam nanti baru bertolak ke Muar..*second time aku drive alone in the midle of the night..huhu

nak cerita pasal trip to Penang..
macam tak ada mood..huhu..bukan kerana tak seronok atau apa..tapi..kerana letih..just it!!hehe..

Trip to Penang with Ana and her Family..
Syok habis!!huhu..terima kasih Ana..terima kasih Mak Abah..!!huhu..terima kasih Kakak..and Along..huhu..

kenangan yang tak dapat dilupakan adalah..semasa di Bukit Bendera..best naik kereta kabel woo..huhu..

thats all for now..
ana suruh balik..now!7.54 pm..
tak boleh nak taip panjang-panjang lagi...huhu =(
dha..c ya

4 comments:

HambaAllah said...

wah!!...
jauh btul cik qiqi berjln...
x singgah umah zua ker??

♥anachan♥ said...

mksih yew krne sudi join kmi..
hoho..
:P

*bru trse nk komen..
hoho..

QiLaZ said...

haha..
jauh kan??
Zua xtau pown aku datang Penang..
uhuks
=(

QiLaZ said...

Miss Chocolate..
i'm the one who should say thanks to u...
k!!!
huhu..

thanks again..
untuk komen kamu ni..huhu
next post komen lg yer..
huhu
=)