Thursday, August 11, 2011

I talk Crap #7

checking....... Oh! Dah 4 hari aku tak update I talk Crap ni!!

Ok! Aku kasi conclude je..


Kejadian sepanjang EMPAT HARI:

+ Isnin: Jadual harian berjalan dengan lancar! Tiada gangguan mental. Serius bahagia hidup sebagai 'Pelajar'!! Cuma kesesakan fulus je akibat Abang MARA tak bagi wang sara hidup.. haha ^^


++ Selasa: Hah! Hari ni aku dapat benda yang buat aku 'addict', Plant VS Zombie... Terima kasih kepada yang berkenaan sebab kenalkan aku dengan bendaalah ni..haha.. BEST!!huhu..

Then kelas? DSA belajar pasal Java Collection Framework.. kat situ ada LinkedList la.. ArrayList la..Generics..Collections.. erm..Best gak!! Then ada gangguan mental pada hari tu sebab ada cadangan untuk tukar kelas.. Benda ni buat aku fikir lebih banyak daripada fikir nak lepas level dekat Plant VS Zombie tu..haha ^^



+++ Rabu: Dekat lab Wireless Network.. Best!! Madam ajar cara nak config Access Point!huhu..(#tapi aku tak config pun..aku tukang menyebutkan lepas ni buat apa then buat apa..haha) Then dekat Network Programming pulak! Ada buat programming sekaligus jadi assignment yang kene hantar Selasa depan.. INGAT TU!!!



++++ Khamis: CCNP1 BEST!DSA BEST! Network Programming pun BEST! Lagi BEST dapat berbuka bersama-sama kawan-kawan yang tersayang..ahak.. Dah lama tak berbuka puasa beramai-ramai!! Serius untuk bulan puasa ni.. inilah hari pertama dapat berbuka puasa ramai2.. Kalau tak aku candle light dinner je dengan Miss Choco..haha ^^ Oh! Lupa.. Abang MARA saya! BEST!!



And that's all for now!!




p/s: Tak jadi nak tukar kelas sebab 'clash' dgn kelas yang lain..plus, aku tak nak tukar group kelas yang lain tu sebab ada kawan-kawan tersayang!termasuklah Miss Choco.. Lagipun.. InsyaAllah aku boleh SURVIVE!! Macam PCP.. cuma keneWAJIB usaha lebih gigih! Bukan gigih nak lepas Plant VS Zombie je Makcik Qila oi!!hehe ^^

p/s lagi: Jumaat petang esok berbuka dengan Orang-orang yang tersayang! Yeay!!

No comments: