Sunday, August 7, 2011

I talk Crap #6

Synopsis of the weekend:

# Friday night: Layan Drama Korea.. Prosecutor Princess sampai lebam mata tak tidur..haha ^^ Ingat nak tunggu sampai sahur..last2 dalam pukul 3 hampir-hampir pukul 4 kot aku tertidur!!grr.... Sakit hati betul.. Tapi padan muka dekat diri sendirilah!hehe ^^



##Saturday morning until night: Aku sambung layan drama tu..sampai buka!!best kan??haha... 16 episode which means 16 jam! Best woo....haha ^^ -Kalaulah 16 jam tu kau guna untuk study kan lagi berbaloi Makcik Qila oi!! Aish....



###Sunday morning: Aku qada' tidur....muahaaha...Bengong betul!! Sampai pukul 3 baru bangun! Bukan 3 pagi..3 petang!...Miss Choco pun dah bangun kot!! Haih... Sejarah betul! Sejarah dalam Semester 3 ni! ^^



####Sunday evening: Pergi dekat Bazar area Bangsar ni dengan Miss Choco yang moodnya macam xstabil je(#waktu beli tu la..)....Beli nasi lemak ayam berempah dengan jambu..Aku ngidam nak makan buah..huhu.. then tak cukup dengan jambu tu..sebab aku nak apple..last2 gi Petronas beli jus Apple+Aloe Vera tu..baru puas!hehe.. Ni malam..aku update blog and jap gi nak pergi bilik Iqa..nak install Linux..yeay..bye...


p/s: Miss Choco kat sebelah asyik..."Peh!!3x" Then kain dia terkoyak..Tak tau pe yang dia nak entah... ^^

No comments: