Tuesday, August 2, 2011

I talk Crap #3

Dah macam FB/Twitter dah aku punya blog ni... but..who cares?! kan?? haha ^^



Today's crap is "My first day of fasting is so sweet + awesome + tired + shock!" haha..

Sweet : Sebab kene denda ketuk ketampi sebab tak ingat 127 untuk reserved address, then tak ingat class B punya last address range! hehe.. Kenangan tu..di dalam kelas En. Ah ah Ahmad...haha ^^


Awesome: Sebab aku tak rasa ngantuk langsung! Even malam tu aku tidur pukul 2++ pagi..hehe ^^

Tired : 'Standard'lah kan...dah nama nyer puasa..mestilah penat.. Tapi aku tidur petang!!! Pecah dah rekod aku yang mana Sem lepas tak pernah sekalipun aku tidur petang..uhu...


Shock! : Haha...ni rasanya berkaitan dengan Tired, then terkejut dengan kanak-kanak rebina naik bas! Gila! Tolak2 masa nak naik bas tu sampai aku pun ikut sama rebut (cam takde kene mengena pun ^^)! Selalu Ana yang rajin rebut! Aku tumpang duduk je..hehe.. Tapi sorry Miss Choco..sebab tak dapat sit tadi!uhu.. TT Kanak-kanak rebina tu main cop2 kerusi la...sekali cop sampai 4 sit tu..macam nak bagi penampo je... haha ^^


Ok! Ends of my crap! See ya!


p/s: Still missing 'Mista S'! Aish!!!Bila la nak jumpa raya ni?

2 comments:

♥anachan♥ said...

shock jugak dengan kanak-kanak sem ini.lelaki pon x tau beralah dengan pompuan.x macho tul.haha.
bab rebut2 tu tgk keadaan je.kalau rajin i rebut.kalau tak redho je. (=

p/s:sabar ya cik.tinggal lagi 25 ari je lagi nak raye.

QiLaZ said...

tinggal 23 hari lagi ^^

p/s: gigih kira ekh?