Saturday, April 6, 2013

Uuu...Erk..Lalala~

keke...Dah tengok G.I. Joe: Retaliation?? bagi kamu-kamu yang dah tengok Good Day to Die Hard (GDDH), dan reaksi selepas tengok cerita GDDH tu macam ni

 Korang mungkin patut tengok G.I Joe baru ni... Oh! Dan tak perlu buang duit tengok Olympus Has Fallen ye! keke.. hampeh je cerita tu.. Konon-konon ada bom nak meletup, tapi tak jadi meletup pun..

Tapi G.I. Joe pun ada bom gak, bom nuklear..pun tak jadi nak meletup..tapi awal-awal lagi dia pratonton-kan situasi bila bom nuklear meletup..ala-ala lagu kanak-kanak "LONDON bridge has fallen down" tu..terbaik la!!London meletup..keke ^^

Gee..aku melalut pasal bom je ni dah kenapa?!hehe..

Moral of the story, bagi aku cerita G.I Joe ni..best la gak! DEABAK... nak kene highlight-kan, BAGI AKU la..jangan nanti dah tengok rasa tak seronok pastu marah aku pula kan,, keke...

Lagi...kalau Ana ada Kim Jong Kook, aku pula ada Lee Byung Hun...!!Oh Oppa-ku, Lee Byung Hun...keke...

Lagu-lagu dalam cerita tu pun best, dah macam tengok Twilight dulu la pulak, aku boleh jatuh suka lagu/background music dalam cerita tu..

Ok..itu sahaja..TQ ^^


p/s: baru perasan, baru-baru ni asyik tengok action movie je..The Croods pun ada action gak kan Miss Choco? Action yang comel2 sangat! ^^

No comments: