Tuesday, April 30, 2013

Exam + Reminiscing 90's

Semester ni ada satu subjek yang ada exam, jadi.....aku dalam mood 'examinamus'..keke ^^

Tengah dalam mood ni, entah kenapa..aku boleh tiba-tiba nak dengar lagu-lagu lama.....huhu....oh! K-Pop zaman 90-an......hehe...

Nak ikutkan, lagu K-Pop 90-an dulu lebih kurang je dengan lagu pop 90-an kita. Sezaman dengan lagu pop KRU dulu, Elite dan seangkatan dengannya.. Sama je.. Tapi, telinga ni gatal nak dengar hangul jugak! Nak buat macam mana kan...keke ^^


Jadi, saja nak kongsi lagu-lagu K-Pop dulu ni..cuba dengar, dan sendiri buat bandingan..keke ^^

First, lagu 회상(Reminiscence) - Turbo. Ehem, Miss Choco, saya tak tahu la kalau anda pernah dengar ke tak lagu ni..



Second, lagu 전사의 후예[폭력시대(Warrior's descendant) dari H.O.T. Aku rasa kalau aku dah kenal K-Pop masa zaman sekolah rendah dulu...H.O.T lah yang jadi favourite aku..haha..Dalam lagu ni aku suka gila dengar masa part "Someone someone can,someone someone can," seriously the best hook part ever!!^^



Third song, Honey from J.Y.P(Park Jin Young). yg XX1 part dalam video ni maksud dia "How beautiful you are" ada masalah la tu..lyric tak keluar..keke ^^



Keempat, lagu Come back home - 서태지와 아이들(Seo Taiji and boys). hehe..papa YG ^^



Akhir sekali..lagu 난 알아요(I Know) - Seo Taiji and boys.



 Ok, that's all for now. Bye...oh ya! Wish me luck!!^^

credits: pops8090, BubbleFeetGravityCH4, ByuntaeYoonmin, erizoensalada, yetGayo

No comments: