Saturday, April 6, 2013

Erm...Eeiii...Kekeke ^^

Dah hampir sebulan berlalu selepas post EMO aku tu..keke..Present FYP pun dah selesai, tinggal report yang entah ke mana tapi yang pasti memang kene hantar. keke

Bulan lepas, memang bulan membeli-belah..yelah, sana sini ada besday diskaun. Apalagi, alang-alang dah ada diskaun, borong habis. Lepas tu terbelah jugak la budget bulanan aku.
Sekarang dah masuk bulan 4, awal bulan lagi tu....duit tarak suda ma...uwaa....
Kalau aku report penyata kewangan bulanan pada Ibu ni.. aku rasa aku dah kena macam ni da..
huuuu...sakit...

~Ikat perut la kau qila!!keke....

Jadi aku kene cari duit untuk cover belanja yang dah terbelah tu..kan kan??keke..nak kerja macam masa diploma dulu ke ye??kerja kira duit...macam ni.. keke..seronok pulak tengok monkey tu kira duit.......haha ^^


Apa-apa pun!!Moral of the story..Learn from mistake ya darling!!!!!aih! jangan la sampai over budget macam I ni...ok..bye bye!!keke ^^

No comments: