Monday, February 22, 2010

HIM!!

I want somebody like HIM!
That can dicipline me very well.

Him..
that can help me make real all my dreams.

Him..
That always make me smile again, whenever i'm down.

Him..
that complain to me, when i ask to do something..but still do it with fully heart.

Him..
that sang to me, cook for me.

Him..
that love me for me.

Him..
that know how to treat people well.

Him..
that loves by kids, and love kids

Him..
that full with love (for me! ahaks xP)

Him..

JUST HIM!

A Doctor of My Heart!!


*huhu..sgt jiwang!

5 comments:

♥anachan♥ said...

dh jumpe ea yg berkenan di hati...
siapekah DiA itu..
adekah en. A....
hoho..
=P

QiLaZ said...

sape tu??
do i know him?
huhu xP

tu monolog je la..
oleh kerana kurang kije disini...i rajin godek2 ternet..
then terjumpa motivasi diri..

kt situ dier der tulis..klu kita imagine then luah kan impian kita..then, impian tu cepat jd real! that's why i post this..huhu xP

♥anachan♥ said...

oh..begitu...
memgimpikan seorg yg pndai memasak..
wah..
bgus2..
x lme lgi jd reality r tuh..
hoho..

mr.A..x kn x tau kot..
wat2 x kenai lak die..
=P

verificationn:bantal

QiLaZ said...

muahahaha...*gelak besar sambil belai janggut yg invisible

GD pandai masak tau!!huhu xP

A?stands for Adzim kaa??huhu..

♥anachan♥ said...

hahaha..
poyo giler ayat ".*gelak besar sambil belai janggut yg invisible"

Adzim?
siapekah?
ZA ke?
no..no..no..
huhu..