Tuesday, February 26, 2013

Outing + Lagu Bukan Untuk Aku

Semalam, 25 Feb...hari kedua yang terbaik untuk tahun ni..setakat ni la!!hehe..

Oh! Hari pertama yang terbaik sebelum ni adalah pada minggu lepas! Kenangan dalam train ke kampus..keke ^^


Ok, back to the main story here, semalam aku dan Miss Choco outing dengan Mr. skandal Miss Choco..keke ^^ -sorry lah korang tak boleh 'dating' sangat sebab ada aku ye..^^-


Apa-apa pun, terima kasih ye Mr. skandal Miss Choco!! hehe..... Khidmat anda amat diperlukan untuk kali kedua!!keke..



Habis satu cerita. Untuk kisah Lagu Bukan Untuk Aku.. adalah ini!!


Tajuk lagu ni She, With Long Straight Hair (Miss Right) - Teen Top..memang bukan untuk aku!keke ^^

Antara MV terbaik dari band ni! Untuk tahun ni dan setakat ni la..hehe ^^

Suka lagu ni!

Ok! That's it for now. Bye.. ^^



p/s: Unforgettable.. beri lalu, minum air, legendary sorry dgn talk to the hand..keke Tapi tak tengok 'eolguri' dia pun..

No comments: