Wednesday, February 13, 2013

Ommo..my 'dongseang's ^^

Aku rasa sesiapa yang kenal aku tahu aku ni minat K-Pop, Grandpa Gyu, drama2 serta semua yang berkenaan South Korea . Tapi aku tak pernah mimpi yang pelik2 pasal benda alah ni. Sampai satu malam tu, entah macam mana aku boleh mimpi dia ni.. keke ^^


Daehyun.. FYI band dia B.A.P pernah datang Malaysia tahun lepas. Aku pernah post MV dia dekat sini. Ok, back to the story..yang pelik pasal mimpi aku tu adalah si Daehyun ni boleh cakap Melayu..

Ok, sila gelak guling-guling..

Tapi yang lagi aku pelik...dia bukan 'bias' aku pun dalam B.A.P tu.. My bias is Youngjae!!! pada masa tu lah.. keke ^^

Dan lama-kelamaan, entah macam mana.. aku jatuh suka pada Daehyun ni pulak..!! Dan ini adalah lagu baru mereka (B.A.P) ^^



MV ni special. Telan belanja kira-kira 1 billion KRW, shoot dekat 2 negara Filipina dan Korea, lepas tu 10 jenis set yang berbeza. Ada 3 lagu dalam MV ni.. so, enjoy it!



p/s: B.A.P tu semua 'dongseang' aku..lagi, jalan cerita MV ni macam dah familiar..Tapi memang 'DEABAK'!!

No comments: