Monday, July 18, 2011

Putcha Hands Up!!!!!!!!!

-enjoying Give It To Me - 3rd track on Hands Up


Gosh!! I'm in excited mode now! huhu.. Straight to the point here.. I just receive my Hands Up album!!!yeah for that!!huhu ^^ -seriously just about 5 minute ago


So glad to hold it!!! Gerenti malam ni aku tidur nyenyak sebab ada 6 orang yang nyanyikan 'lullaby song' untuk aku!huhu...


Well now I would like to introduce you.... My Precious!!keke


-2PM The Second Album Hands Up-


hee..picture above is its first page.. and below..when it comes out from the package..




-currently playing: Thank You - 12th track on Hands Up


Gosh now I'm feeling so... thankful!! macam nak jerit "Gamsahabnida!!!!!!!!!!!"hehe..dan untuk apa? aku pun tak tahu..hehe...-dah 'ter'over excited nampaknya

Dan yang paling special sekali...



ini tanda 'original' yer... dari KOMCA (Korea Music Copyright Association).



FYI, album ni naik kapal terbang tau!! berlepas dari Korea Selatan..keke...Owner dia pun tak pernah naik kapal terbang lagi!! ish...grr...



And here.. aku nak ucapkan berbanyak terima kasih pada 'Unni'2 MyHottest2PM yang berpenat lelah meng'order', menyelesaikan masalah 'My Precious' aku ni yang terkandas dekat kastam, lagi... membalut dan pos pada aku!!huhu... Saranghea Unni!!!!!!!


Lastly, wish me bahagia dengan My Precious ni ekh!!huhu



Taecyeon Oppa!!Saranghea!


p/s: I'm truly Hottest right?! Sebelum ni VIP, then lepas ni Inspirit pulak! Fuhh..kene saving ni!

No comments: