Friday, February 25, 2011

Kekasih gelap ke terang?

huhu..

seperti yang aku katakan dalam post yang lepas2.hehe..kali ni aku nak bercerita mengenai tajuk di atas.


As you know. I am single ok! haha.. but not really available. Ceh! agak kau hot sale ke hapa?

haha..

Aku? agak2 korang.. aku ni pernah couple ke?haha..


Ok!nak bongkar rahsia ni..huhu..sila bersila di depan laptop anda sekarang..as the story has began~

haha ^^


Ok! a few facts about me you should know:
1. Me..not a girl into a short term of serious relationship.-for i believe nothing but Allah.
faham ke? haha..nak aku justify ke?hehe.. tak payah la..korang buat2 faham je la..

2.Me..believe when the time is come..that will be the right time.

3. Me..once had ais kacang-puppy love..hehe ^^

4. Easy to get crush..but easy to forget then.. huhu ^^



Ok! kembali pada cerita. Pasal fakta ke-3 tu.. Erm..first time ada orang cakap suka kat aku tau! Tak percaya? Aku pun tak percaya! haha.. But it was back then when i still got the lesung pipit on my face la..haha ^^ Zaman kanak2 dulu.. huhu.. tapi.. aku yang buat hal la! Ish Qila! Aku kira..kalau aku tak buat hal kan...aku boleh gerenti kitaorang kekal sampai sekarang! Serius! Tak main-main. Sebab apa aku sangat yakin? Sebab..antara kitaorang tak pernah ada rahsia..erk?ye ke..haha..

Tapi..sebab kesengalan aku. Dia pergi macam tu..uhuk T T..


Tapi..entah la..aku macam ada firasat..satu hari nanti..dia akan datang balik dalam hidup aku. Entah la~*agak macam dalam drama la plak!haha*


Apa-apa pun...Life must GO ON!!!huhu...


Dan up until now. Hidup aku penuh dengan kekasih gelap lah! haha ^^
-banyak kakasih gulap kau qila!-


haha..


Dan antaranya..si ZA tu..yang aku suka sebab dia punya blog+puisi2 dia+lakonan dia. Lagi.. yang Kedahan punya cerita pulak..adalah kerana vblog dia..huhu..tu je!haha..


Tu je? Ekh...lupa pulak...yang pasal mamat2 Korea tu..banyak kot! haha...-gelak guling2-


Ok! Itu je lah kisah antara kekasih gelap dan terang aku.



p/s: i am a dreamer. but i am real! I really understand the word REAL! so, don't misunderstood me.

No comments: