Saturday, February 19, 2011

Banyak cakap..

huhu..
Kali ni aku nak update perihal kisah aku di semester baru dekat UniKL MIIT ni.

-agak ketinggalan lagi-

Dah masuk pertengahan semester da..baru nak cerita..aish! Dahsyat kali ni ketinggalannya. Qila..qila..


huhu..

Takpa la! Janji aku bahagia kan?haha ^ ^

Semester kali ni aku tak dapat satu bilik dengan Miss Chocolate. Sangat tak best! Tapi rasa Miss Chocolate suka kot..huhu..sebab tak payah nak susah-susah kejutkan aku pagi2..Tapi..ada kemungkinan juga dia makin tak suka, sebab lagi susah nak kejutkan aku..huhu..entahla~

hehe...


Tapi...dalam tak best sebab tak sama bilik dengan Miss Chocolate...Ada juga SUKA!! Bukan sebab dari Miss Chocolate ok! Tapi sebab aku punya roommate baru!huhu..Diorang TERBAIK lah!heehe... bak kata orang Korea..Daebak!

hehe..


Lagi..

Semester ni..aku kurang bercakap dalam bilik..Kurang dosa aku...haha ^^ -siapa kau nak ukur dosa seseorang!huhu-


Ok! Aku kurang bercakap sebab jarang ada topic yang 'hot issue' macam lagu 4minute tu untuk dibualkan lah! Kalau dulu ada Miss Chocolate..uhuk T T..celik je mata asyik bercakap dengan Miss Chocolate...huhu..ok! Aku tipu...pagi aku cakap sensorang..sebab Miss Chocolate tak bercakap pagi2..hehe..dia bagi signal mood je..keke!! ^^ -sila google sendiri ye perkataan yang tak dimengertikan itu-



Best ke semester ni? Best kot..huhu..tak pasti..hehe ^^-Baik ko tak yah mengaku perempuan la Qila! huhu...-

Dalam minggu lepas je..kalau tak silap aku ada dalam tiga kali aku tertinggal bas! sila geleng kepala sekarang!huhu..

Ya aku tau aku tau! Aku susah bangun pagi! Oh no! Subuh? Subuh i bangun yer! Roommate rajin kejutkan.. Tapi lepas tu aku tidur semula sampai tak ingat dunia! haha ^^ Ok! Erm...lagi satu.. yang di Australia tu... lagi satu kekasih gelap ku!haha..-agak berapa banyak kekasih gelap kau qila?-


huhu...


Itu nanti aku cerita ya!


Hah! Semester ni aku nak gigih menaip di blog. Sebab..dah jauh dari Miss Chocolate kan*padahal selang satu bilik je ^^*..lagi dia kata kasih aku dah beralih arah! Merajuk lah! Kasih dia yang sebenarnya dah beralih arah pada ttuuutt...! Uh! Tak nak kawan! huhu ^^ Ok! Wish me luck untuk semester 2 ni ya! TQ..Saranghea~



p/s: Pada sesiapa yang terasa aku berkasar kata dan mula nak pandai2 memburukkan dia di khalayak ramai/kawan2 yang lain...Aku-yang korang kenal dengan panggilan Qila minta maaf setulusnya ya! Aku sayang korang kawan2! Aku gurau sahaja! Dan minta maaf kalau bahasanya kasar sangat..

No comments: