Thursday, May 6, 2010

I'm a proud AUNTIE!!!!

haha....



Kebelakangan ni..aku asyik panggil orang yang berpangkat abang dengan PAKCIK.




* Yang hal masa aku tengah drive, dan syok mulut aku panggil orang lain pakcik contoh "Ish! pakcik ni!" dan "Ekh ekh...Sabar pakcik!" - itu tak ada kene mengena dengan hal yang aku nak cerita ni ok




Syok sangat cakap macam tu...suka suka.. -sesuka dia je panggil pakcik orang lain 'Pakcik' dia ekh! huhu ^^







Dan sebenarnya..... Saya sudah jadi MAKCIK lagi la!!! haha....




Tahniah pada Kak Tiqa dan suami kerana telah mendapat anak sulong mereka, Muhamad 'Buruh' -Auntie Zurin kata! haha ^^



Poyo Ibu beritahu macam tu bila aku tanya baby lelaki ke perempuan! Tak cam terkejut aku dapat anak saudara nama macam tu..huhu.. Baby tu lahir 1 Mei. Jadi sesuka je makcik aku cakap macam tu. huhu.




Tahniah ya semua! Termasuklah saya kerana jadi makcik pada 7 orang anak saudara sepupu. huhu.

Gambar tak dapat nak post sama sebab tak pergi lawat lagi. Haraf maaf. huhu..




Terima kasih. ^^




p/s: Aku mimpi hal yang best. Tapi takut nak cerita. Lagi takut bila satu-satu hal jadi sebiji macam dalam mimpi. Gila.

2 comments:

♥anachan♥ said...

tahniah auntie!!



p/s: cite la..cite la...mimpi ape..
-kepoh lak die nih..haha.-
=P

QiLaZ said...

takut la..
takut tak jadi..
takut..nanti bengang sendiri..
takut ada komitmen..
takut semuanya la!
huhu...



Tapi lagi takut pada Dia yang Tahu semuanya!huhu