Sunday, May 16, 2010

erm.....erk....-blur-

Rasanya lihat tajuk sahaja dah mengerti aku tak tahu tajuk sesuai untuk entry kali ini. Tapi yang penting... aku nak ucapkan..


"Selamat Hari Ibu dan Selamat Hari Guru!!!"



Harap tak terlambat lagi untuk ucapkannya!



Kalau nak cerita tentang dua hari ni..-pada hari tersebutlah... Memang tak larat. Sebab mengantuk.

Esok nak 'merayap' ke JB. Hidup aku sekarang boleh dikatakan umpama 'orang nomad'. Atau backpack traveler..haha.. Tapi aku 'car'pack traveler lah....Dalam kereta dah ada satu bundle baju.. bawa je ke hulu ke hilir. Tak kisah tidur mana-mana. haha...


Seminggu juga rasanya aku merantau dekat Batu Pahat-Segamat. Kali ni.. Johor Bahru pula. huhu... Tapi tak sampai seminggu la. Ok!



Perancangan selepas puas 'merayap'. Aku rasa memang BELAJAR!!Ok! huhu... Dah apply UniKL. Harap DAPAT! Amin...



Kalau tak dapat...tunggu tahun depan lah...apply mana-mana IPTA yang buka application dulu.



Ok! Itu sahaja yang nak di kongsi. Terima kasih.





p/s: Terima kasih guru-guru/tenaga pengajar yang banyak ajar aku. Jasa kamu memang sentiasa saya kenang!

No comments: