Monday, March 15, 2010

Aween-Unni Tag Saya

1. anda seorang yang bagaimana? kelakar? pendiam? ceria? atau banyak cakap?
~ Saya..sebenarnya saya ni tak tau malu+manje bertempat+suka cakap tapi lebih suka dengar org cakap..huhu xP *syok sampai jadi macam sleeping beauty dengar org cerita..huhu ^^


2. adakah anda memiliki spesial gf/bf?
~ Ada2!Spesial gf der, spesial bf pun ada..huhu ^^


3. apa ucapan anda kepada semua follower perempuan blog anda?
~ Sayang korang!!huhu



4. ucapan kepada follower lelaki
~ Selamat hari raya. kekeke ^^



5. apakah perkara yang boleh buat anda menitiskan air mata?
~ Wah!Saya pro dalam ni..anytime..anywhere everywhere i boleh buat ni..huhu xP



6. bila anda keluar bersiar-siar bagaimana penampilan anda?adakah anda akan bergaya sepenuhnya?
~ Sesimple as possible. Tapi takde lah pakai pape yg kurang siuman ok!



7. anda teringin mempunyai wajah seperti siapa?
~ Saya suka wajah saya sekarang ok! Comel hape? ahaks xP *Sila gelak sekarang..huhu Ok! serius semula.. Saya suka mata sepit saya ni ok..takmo adjust2 da..



8. apakah mimpi paling menyeronokkan dalam hidup anda?
~ Hah!Mimpi budak perempuan kecil yg tomei, putih gebu, mata sepit, ala-ala chinese look..lepas tu papa dia kwn lama haku.. TT *tak2 tak cakap dia anak aku..huhu..


9. mimpi paling menakutkan?
~ Tak suka nak ingat...huhu


10. apakah perkara yang anda kesal di zaman sekolah jika anda ke zaman lampau anda ingin mengubahnya?
~ Tak ada kot..Semua best!Semua yg dah berlaku tu ada hikmahnya..huhu ^^


11. apakah perkara yang menggembirakan hati anda sepanjang 2010 ini?
~ Praktikal di TM n dikelilingi orang yg baik2..huhu


12. antara form 1 sampai form 5 semasa berada di form berapa anda begitu gembira sekali?
~ Form 4 kot...sebab aku banyak pergi camping!!huhu


13. apa makanan kesukaan anda?
~ Nasi goreng kampung yg kaw2 pedas..huhu ^^


14. apakah nama anda dalam IC anda??
~ Kwon Akira..kui3 ^^


15. anda mempunyai berapa adik beradik?
~ 3 bersaudara yg hebat!huhu..


16. dalam adik beradik anda, anda rapat dengan siapa?
~ Semua aku rapat kot..*ayat semua..macam lah ramai! ahaks xP


17. apakah pandangan anda tentang orang yang tag anda ni tentang blognya?
~ Sangat kiut meyh..pastu memang DIVA!huhu ^^


18. siapakah orang yang anda teringin berjumpa tapi tak dapat jumpa lagi?
~ Adeh! Takmo camgitu meyh.. Semua aku dapat jumpa nanti..InsyaAllah..Amin!


19. anda pernah mandi sungai?
~ Pernah2!! Masa camping sekolah menengah dulu..huhu ^^ Best woo..


20. apa ucapan anda selepas di tag menjawab 20 soalan?
~ Ehem! Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua kerana bla bla bla....*panjang karang kalau nak taip semua..huhu


orang yang saya nak tag..
Semua yang baca+interest nak jawab tag ni!!OK?!!huhu..

No comments: