Wednesday, February 19, 2014

안녕! Anyeong! Hello!

Huu, mentang-mentang dah habis belajar.. Terus keluar tajuk bahasa Korea da?! haha.. Improving my hangul. keke. Belajar nombor dah sekarang. haha. Seronok2..keke.

Lama tak update blog, sejak balik dari Kemboja ritu. Apa je cerita aku?
Mula-mula makan (of course Malaysian dishes yang aku cari), tidur, guling-guling smackdown sama bantal yang 4bulan tak jumpa, nonton drama, gelak suka, jenjalan tawaf bpmall aeonbig sampai puas, nonton wayang, karok, makan lagi. haha.

Ok, lepas tu baru cari kerja. haha.

Then tak lama gak la, dalam dua tiga minggu, dapat kerja part-time. Itupun ibu yang suggest, beri nama aku dekat akak tuan kedai tu. Jadilah kan, dari aku duduk rumah guling-guling ngadap drama 24hours. Bukannya tolong sapu kemas-kemas rumah ke apa, semak mata je tengok anak dia macam tu-ayat bagi pihak ibu-ibu sedunia bila tengok anak dia macam tu. haha.


Oh ya, guling-guling aku dekat rumah dapat jugak aku marathon buku2 ni. Sekarang bila dah kije, terbantut da marathon buku ni. Tinggal buku terakhir je.
 




















Tu je. Kepada teman-teman seangkatan dengan aku, good luck korang!! Jumpa masa graduate nanti!! Lagi kepada bestfriend-bestfriend aku yang masing-masing dah selamat mendirikan rumah tangga atau bakal-bakal mendirikan rumah tangga ni 'Tahniah ye!" hee.. Semoga kekal hingga akhir hayat.. Amin.


Aku hari-hari mengadap orang yang bakal kahwin ni harap-harap dapat la aura mereka-mereka ni..haha.. ^^

No comments: