Tuesday, April 13, 2010

I like new things!!

huhu...-nak mula cerita dengan huhu sebab happy-

Ok! Apa yang aku maksudkan dengan tajuk di atas?! Sila teka.......cepat2! Siapa dapat aku bagi hadiah..heheh ^^




Ok la...tak payah! baik aku jawab sendiri... sebab apa...sebab suka aku lah... haha xP





Aku suka benda baru. Semua orang suka benda baru. Siapa yang tak suka kan..kalau dapat beg baru, jam baru, baju baru, pakwe baru..hehe.....tak2! perkara tersebut tidak berkaitan dengan cerita yang aku nak cerita ni.



Aku sekarang berada di tempat baru. Tempat yang sepatutnya Ana dan aku dapat untuk latihan industri kami. Tapi, oleh kerana sebab2 yang aku kurang arif kenapa..kami tidak dapat ke tempat ini.-Hanya Dia nan Maha Mengetahui sahaja yang tahu kenapa-


Dan yang aku tahu...kesabaran aku dan keputusan aku punya hikmah sendiri dari Dia.

Pengalaman...banyak sangat pengalaman baru yang aku dapat dekat tempat praktikal aku.

Istimewa....aku rasa aku special sebab dapat dua tempat praktikal yang lain..(tapi bawah company yg sama la) -istimewa sebab bukan ramai yg dapat buat macam aku dekat company ni..heheh...company lain tu aku tahu rasa memang ada pun!




Terima kasih aku ucapkan pada cik Ana yang membawa aku dengan mudah untuk masuk ke company ni! uhuks TT
kalau kamu ada pasti lagi best!!



Ok! yang baru dekat sini. Happening!!! Serius sempoi! Bila tak ada kerja...boleh buat sesuka hati meng'online' FB dan lain2! Suasana 'opis' pun sangat best!hehe...tak macam dekat department aku yang sebelum ni..Tapi bukan dekat sana tak best ok! Dekat office lama aku tu pun best! Sangat suka pakcik2 n makcik dekat sana.. Aku tahu mereka sayang aku! Serius! Aku dapat rasa! Tak tipu ok!huhu... Aku pun sangat sayang mereka! Tapi kerana mahu belajar pasal komputer ni aku wajib pergi ke tempat baru ni!


Dekat tempat baru aku dah tak jadi 'anak emas' lagi. Dah tak boleh bermanja-manja uhuks TT. Sebab ramai budak praktikal lain. Dulu aku sensorang.. huhu Dekat sini...ada 3 orang lagi yang masih dalam latihan. 2 orang laki-laki(Adib dan Aniq) dan satu orang perempuan(Kak Harne). Tapi sebab Kak Harne cuti 15 hari..mungkin aku tak berpeluang jumpa dia(ceh! ayat nak poyo!hehe ^^) Jadi...kalau nak ikutkan kata aku, aku yang kata...orang lain tak kata ok..!huhu Aku boleh dikira anak emas lagi la kan kalau ikut jantina..ahaks xP



Apa-apa pun....pengalaman semester kali ni sangat best! Di tempat baru, suasana baru, rakan baru, kereta pun baru..haha ^^ Semua baru!!! Suka!!!



p/s: Terima kasih ye semua yang berkaitan. Sayang kamu semua.

2 comments:

♥anachan♥ said...

kaseh diterime..

QiLaZ said...

kasih diterime? kasih je ke? habis tu terima nak letak kat mana??huhu ^^