Thursday, July 16, 2009

Entah?

Sebenarnya..aku tak tahu nak post apa..MySpacetajuk post ni pun 'Entah?' kan..huhu

tapi...setelah aku check out buku kegemaran aku..aku terjumpa sesuatu yang agak menarik..so, aku decide untuk post dekat blog ni..

It's my personality through the month of my birth..March!
-actually, aku dah pernah baca sebelum ni..semua hampir benar!memang itu adalah aku..(dari pendapat aku sendiri lah)..tak tahu lah kalau-kalau pada pendapat orang lain..aku bukan sebegitu..huhu

Here it is!

Berpesonaliti yg menarik dan menawan-ye ke??aku tak rasa ini aku!huhu, mudah didampingi, sgt pemalu dan pemendam rasa, sgt baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati, sgt sensitif pd perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran, suka pada kedamaian, sgt peka kepada orang lain, sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kepada org lain, tidak cepat marah dan sangat amanah, tahu balas budi dan tahu kenang budi, pemerhatian dan penilaian yg sangat tajam, kecenderungan utk berdendam jika tidak dikawal-ekh??huhu, suka berangan-angan-konfem betul!haha..dari angan kita bina realiti,betul tak?, suka melancong, sgt manja dan suka diberi perhatian yg sangat tinggi-ini perhatian dari orang tertentu sahaja ya!manja pun pada orang yang rapat je..betul tak Ana?haha, kelam kabut dalam memilih pasangan, suka dgn hiasan rumahtangga-haha..no comment, punya bakat seni dalam bidang muzik-aku selalu melalak dalam bilik..ye kot, ada talent..haha, kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik, jgn terlalu moody-moody ke aku??.


ok!that's all for now..

p/s: aku nak ucap terima kasih banyak-banyak pada Miss Chocolate..I l.o.v.e U..huhu

aku nak sangat tengok Teater Kompilasi Volume II, Projek KoKen-Komuniti Kental..tapi..banyak sangat halangan-Ayah n Adik aku attack aku dengan 'hujan soalan' masa aku minta izin parents nak pergi sana,adik aku pun boleh tolong 'kipas' Ayah tu ekh?memang ko Iqbal!ko taknak dapat abg ipar ke?haha..main-main je lorr..malu je kalau-kalau Auntie Zai singgah blog ni then terbaca post ni!huhu..mungkin belum rezeki aku agaknya untuk menonton teater Encik Bob ni..lagipun aku pasti!satu hari nanti..akan tercapai hajat aku yang satu ni..ini kerana, hajat aku untuk melihat secara dekat Encik ZA sebelum ni sudah tercapai..so, tak mustahil hajat yang satu ni untuk menjadi kenyataan kan?MySpace -sebenarnya, tak mustahil juga untuk jadikan cita atau angan aku sebuah realiti..Sime Darby!Uni KL!Network Administator!I'm COMING!!!

ok!see ya..

No comments: